Elektrocentrála HONDA EC 4000G
Elektrocentrála HONDA EC 4000G, motor HONDA GX 270, výkon 8 HP, 4-takt, napětí 230 V, jmenovitý proud 15,7 A, max. výkon 4,2 kW, hmotnost 63 kg.
Elektrocentrála HONDA EC 4000G, motor HONDA GX 270, výkon 8 HP, 4-takt, napětí 230 V, jmenovitý proud 15,7 A, max. výkon 4,2 kW, hmotnost 63 kg.
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů nebo menších svařovacích agregátů. Tato robustní a odolná "rámovka" HONDA EC 4000G má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.
Elektrocentrála EC 4000G: ryze profesionální model střední, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu.
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i menších svařovacích agregátů.. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 2x Schuko (16A 230V).Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Technické parametry HONDA EC 4000G
Model motoru: Honda GX 270
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Výkon: 8 HP
Zdvihový objem: 270 cm3
Objem palivové nádrže: 5,3 l
Objem olejové náplně: 1,1 l
Provozní doba při jmenovité zátěži: 3,5 h
Startování: Ruční
Typ elektrocentrály: Jednofázová
Elektrický výstup: 230V / 50Hz
Maximální výkon: 4200 VA
Jmenovitý proud: 15,7 A
Jmenovitá frekvence: 50 Hz
Jmenovité napětí: 230 V
Jmenovitý výkon: 3600 VA
Technologie regulace el.výstupu: Kondenzátor
Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Vrtání a zdvih: 77 x 58 mm
Chlazení: Nucené vzduchem
Třída krytí: IP 23
Garantovaná hladina hluku: 96 dB(A)
Rozměry stroje (L x Š x V): 800 x 540 x 550
Suchá hmotnost: 63 kg